ollabolla

Jag är trött. Trött. Trött. Somnade på bussen och var väl på väg att hamna någon helt annanstans än vad jag skulle. Som tur var fanns det en passagerare med väldigt gäll röst som väckte mig i tid.
På idrotten bänkpressade jag och nu är min vänstra arm förlamad av ansträngning. Sedan fick Christoffer och Filip samt någon mer slå på mig. C var bäst, han slog hårt. Ungefär så hårt att jag trodde att mina axlar skulle hoppa ur led. Men det var riktigt roligt. Blev dock lite besviken att ingen ville slå längre, vi höll på max en kvart. Mesigt. Fick även svart på vitt att jag är läskigt ovig, orörlig och rentav riktigt stel. Äsch. Petitesser.
Efter idrotten gick jag och simmade. 750 meter räknade jag ut efteråt och blev ganska ledsen. Det hade varit betydligt roligare om jag hade simmat 1km. Då hade jag nog blivit riktigt slut. Jaha.
Åt en bapelsin.
Nu är det maaaaaaaaaaaat! ÄNTLIGEEEEEEEEEEEN!
Får se om jag åker upp och styrketränar en stund ikväll också. Om jag orkar, det vill säga.
RAWR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0