there's not a word in another language that can describe what I feel

Idag åkte jag till skolan enbart för att ta baconsprutan och ont gjorde det och ont gör det. Emellanåt vill min arm döda mig men just nu känns det relativt okej. Det går lite i vågor. Hur som helst är det gjort och jag överlevde.

Att ta sprutan tog väl ungefär 30 sekunder, sedan var det slut. Jaha, ja. Och detta skedde under förmiddagen och bussen går inte hem förrän 16.20. Men det gjorde inte så mycket för jag och Elin kan konsten att roa oss. Vi gick iväg och åt, drack the som liknade ett urinprov med njursand och smakade tvål blandat med bark, läste varsin bok, gick hem till Pontus.

Det har regnat idag också och jag tänker emigrera till ett icke regnande land. Hejdå!

Imorgon ska vi på studiebesök, igen. Den här gången bär det av till syncentralen och där får man minsann inte någon god smörgås. Besvikelsen är ett faktum. Efter det så tar vi tåget tillbaka till skolan och har idrott, efter det ska antagligen jag och Elin masa iväg oss till badhuset och simma några längder.

Jag har bilder från måltiden med Elin idag och de kommer upp framåt halv tio, tio om jag orkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0