updateeeeeeeeeeeeee

Se här sitter jag igen. God och glad som en kexchoklad. De hackade fläskkotletterna var inte nämnvärt hackade utan var som små svampiga pannbiffar. Inte så gott att jag gjorde vågen, riktigt. Nu ska jag skriva om Trojas huvudpersoner och platser, så spännande att jag skakar av förväntning.
Har lektioner enda fram till fyra idag, för en gång skull. När jag kommer hem vet jag inte alls vad jag ska hitta på. Eventuellt styrketräna, dock tror jag inte att min träningsvärk tillåter det, så jag kanske får ägna mig åt benmotion istället. En eller två promenader runt elljusspåret om jag övervinner min "vandra ensam i mörk skog-känsla".
Hej.


jag har tagit så många steg att jag inte orkar ta fler.
nu är det din tur.

Kommentarer
Postat av: Madde

Hejsan! Hur är det med dig idag? Kram /M

2009-11-24 @ 12:53:47
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0