APA!

Jaha. Nu är man tydligen för fet för att få äta p-piller också. Det är ju underbart. Alldeles underbart. Det gick bra att äta dem i tre månader men nu är det stopp. IDIOTER! Blir så otroligt upprörd! Jag kanske VILL ha blodproppar. Vad vet dem om det egentligen? Jag kanske formligen ÄLSKAR blodproppar!
Och i ärlighetens namn så skiter jag fullständigt i om jag så får en blodpropp stor som ett jordklot i arslet. Jag vill ha mina p-piller och därmed basta. Nej, istället skickas jag till YTTERLIGARE en läkare. Som om jag inte har besökt tillräckligt många nu. Det här fungerade ju och hittills har jag inte fått några proppar! Ge mig mina piller och skit på er! Jag VÄGRAR, verkligen TVÄRVÄGRAR att köra in en stav i armen. Det ska de ju bara ha väldigt klart för sig. Och dessutom, vad skulle det hjälpa mig!? IDIOTER!
Ja, jag skriver om p-piller. Och jag använder ett ovårdat språk. Och ja, jag är FET! OCH JAG VILL HA MINA FÖRBANNADE P-PILLER! JAG SKITER I BLODPROPPAR OCH SVININFLUENSAN OCH ALLSKÖNS SKIT!
I vanliga fall är jag glad, åtminstone...

Kommentarer
Postat av: saxin

inte okej alltså..! ska jag spöa någon?

2009-10-19 @ 18:21:32
URL: http://engulanka.blogg.se/
Postat av: linda

sv; jepp det är han. :)

2009-10-19 @ 18:43:31
URL: http://cilque.blogg.se/
Postat av: FrökenP

Vaddå sa dm det idag? Är dom dumma ihuvudet eller? Iditer!!!

2009-10-19 @ 21:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0