bildchock.

Asch, ni vet, den som snor någon av mina bilder bestraffas
med tio piskrapp på stjärten. Så.

Bakade kokosbollar. Skall vispas i trettio arma minuter.

Muffins med citronkräm och dekorationsmandariner.

Muffins med chokladkräm och pärlsocker. Skulle haft rosa strössel...

Höstäpplen är bland det finaste jag vet.

Det finns ingenting som slår höstens färger en solig dag.

Och idag låter jag bli att sakna dig. Du förtjänar det inte.

Visst finns du i mina tankar, visst är det svårt att slå bort dig.

Men jag försöker, jag försöker så innerligt och så ihärdigt.

Och jag saknar dig inte det minsta.

Älsklingskissen som börjar bli både gammal och senil.

De är inte kärleksfulla, två sekunder efter högg den bruna den vita.

Pavarotti.

Mozart. Min ögonsten.

Kommentarer
Postat av: mamman

bakverken va lika goda som dom såg ut...mmmm godare

2009-10-27 @ 23:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0