finnemang

Ja, jag vet. Det uppdateras skamligt lite här nuför tiden. Men det är något ni får stå ut med för tillfället, för jag har då rakt ingenting att skriva om.
Eller jo, just nu har jag det så det är därför jag skriver. Om ni undrade.

Jag är sjuk. Svineflue antagligen. Men jag hade tänkt överleva denna lilla förkylning. Nej, än har jag inte fått vare sig klövar eller knorr. Men jag är ordentligt förkyld, tilldelad diverse mysigheter såsom en oändlig nästäppa, halsont, feber - dock inte speciellt hög TACK OCH LOV, och så lite huvudvärk. Pricken över i:et, så att säga.
Dock har jag pallrat mig till skolan alla sjukdagar, svalt lite lustiga piller och så iväg.


har aldrig tidigare varit såhär rädd.
rädd för att förlora kontrollen.
rädd för att tappa greppet.
rädd för att det bara blir fel.
samtidigt som jag aldrig varit lyckligare.




Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Det är mycket möjligt att du faktiskt har den nya influensan, men det är ju inte direkt farligt så. Stanna bara hemma så du inte sprider det vidare till de som faktiskt kan dö av det.



Men välkommen till klubben med huvudvärk och grejer.

2009-09-05 @ 12:33:03
URL: http://erikkeding.se
Postat av: Ida svarar:

Tack för dina uppmuntrande ord, Erik. Oh, vad de värmde!

2009-09-05 @ 13:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0