hejsan jag har tråkigt

Sitter för tillfället i skolan. Har en lektion kvar att genomlida. Det kommer nog att gå bra. Vi har inte gjort speciellt mycket idag. Som vanligt. I ärlighetens namn så ska jag nog faktiskt erkänna att det inte känns som om att vi gör någonting alls om dagarna. Kommer hit. Går på lektion. Gör någon liten grej. Lyssnar. Säger möjligen något. Jobbar lite. Lite. Går. Väntar på lunch. Någon lektion igen. Men förhoppningsvis så gör vi mer än det jag upplever. Ja, det är ju ganska lugnt.

De senaste dagarna har jag övningskört som en tok och jisses vilket flyt jag har fått! Knappt några motorstopp (med undantag för de gånger jag försöker starta på trean istället för ettan...), fort som sjutton, kör om och har mig. Jag är helt suverän! Beundransvärd! Pappa och jag börjar få snits på det här med övningskörningen nu. Känns bra, känns bra. Eller bra... det känns helt grymt!

Jag skrev bara lite för att fördriva tiden, jag hade egentligen inte tänkt skriva någonting alls. Jag uppdaterar ju alltmer sällan nuför tiden, finns inte så mycket att säga. Jag försöker i största möjliga mån undvika att vara lika personlig på bloggen som jag varit tidigare. Det finns inte riktigt någon vits. Och dessutom, att lägga ut information, känslor och dylikt för vem som helst... det känns bara så fel.

Det personliga får man uppleva när man är med mig irl, så att säga. I det verkliga livet. (läs nu det senaste med riktigt bred, gnällig dialekt) Jag är så glad att jag har Elinp. Det finns inte en enda dag som hon inte förgyller. Hon är ta mig sjutton helt underbar. Hon och jag har blivit totalt sjuka. Vi avslutar varandras meningar, säger samma saker exakt samtidigt, mh, min lilla fruga! Usch. Blev äcklad av bara tanken. Nej. Jag och Elinp. Hon och jag är bra vänner. Inte fruar eller hippies eller något. Elinå är också en härlig tjej. Hon sitter bredvid mig nu. Undrar om jag bloggar, antar att hon listade ut det av tangenthamrandet. Jag slår så förbenat hårt när jag bloggar.

Vi har suttit i solen idag i flera timmar. Åtminstone nästan två. Elinp, Elinå, Victor, jag och Fredrik. Det var skönt. Ännu har inte sommaren riktigt övergett oss. Det ska man väl vara tacksam för.

Imorgon är det skolkort. Ville bara säga det. 

Fy sjutton vad meningslöst inlägg. Men jag har åtminstone fördrivit tiden så pass att det är dags att gå nu. Börjar om sju minuter. Måste hinna hämta böckerna i skåpet. Eller äsch, det behövs nog inte. Klarar mig nog prima ändå. Jag ska i alla fall gå nu. 

Får se om det blir fortsättning på min briljanta teckenspråkskurs senare ikväll eller imorgon kanske. 

Innan det här har hunnit bli en bok skall jag sätta punkt. Punkt.  

Kommentarer
Postat av: FrökenP

Du är väl för söt! Fast det där med att vi avslutar varandras meningar är lite irriterande iblan måste jag säga, det är liksom inte värt att jag berättar något för dig längre för du vet ändå hur det slutar. huhu Tycker om dig så himla mycket. <3

2009-09-15 @ 21:37:11
Postat av: jennifer

Då är vi två som har tråkigt :P

2009-09-17 @ 20:06:34
URL: http://ruckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0