studiedag

Igår var en bra dag. En fin, rolig och trevlig dag. Underbara människor, fina vänner.  
Dock finns det lite saker som grämer mig, som gjorde min kväll ganska påfrestande. Det har självfallet ingenting med dagen att göra som så, utan personliga saker som är så inåt skogens jobbigt just nu. Det gör så ont.
Så länge jag utan uppehåll har något att göra går det bra, då kan jag skjuta bort de flesta jobbiga tankarna.
Dagen idag ser antagligen ut något i den här stilen:
- ridhuset för att rida igenom Mozart inför kvällen
- ut i solskensvädret, försöka få i mig lite positiv energi. fotografera lite? har inte hållit i kameran på flera månader
- övningsköra?
- plugga inför samhällskunskapsprovet(!!) kul. jättekul.
- rida lektion

Intressant inlägg.
Blogg suger.
Allt suger.
Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0