Prepare yourself, you know it's a must

En liten svart jycke sitter och fiser på mig. Det luktar dött kött och jag får lite svårt att andas. Annars så är det rätt fint. Hyfsat fint.
En timme praktik, den andra blev inställd på grund av för få närvarande. Åt schebab med mamma, men min före detta magsjukemage protesterade. Synd på god pizza.
Igår red jag för min instruktör och det gick redigt bra. Den nya fårskinnsgrejen att stoppa sadelgjorden i var super! Inte tillstymmelse till det minsta lilla skav, perfekt. Vid red igenom programmet flertalet gånger och fick mycket hjälp, diskuterade och nu sitter det hyfsat bra. Blir ridning på måndag igen och mycket, mycket träning nu i veckan. Känns riktigt fint!
Farmor skjutsade nyss hem mig och givetvis hamnade jag här. Ska ta det lilla lugna en stund, sedan ut i stallet.


Hela jag luktar hundfjärt numer.
Hunden ser för övrigt rätt grinig ut, kan bero på att jag slet upp
henne ur knäet, avbröt hennes hundfissömn och tvingade med henne på kort.
Snällt.

Puss, puss. Mer snällt.

Rätt naturlig tjej och min naturliga tröja. Organic cotton eller något sådant,
typ miljövänligt tror jag. Duktig. Jätteduktig.
Fick en en hel drös med kläder från H&M igår.
Skjorta, tröjor, shorts, kjol, skor, nagellack och lite grejer. Lite för bra.
Och för övrigt inväntar jag två par Converse!
Ett par vita högskaftade och ett par låga röda. Lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0