Vad säger gamen när den ätit en välsmakande måltid? Asgott!

Just för tillfället har jag veva-med-armarna-lektion. Sedan ska vi knalla iväg och käka sallad. Därefter svarta hål och redovisning av en bok.
Ikväll har jag drygt 550 bilder från veckan (ons-sön) att redigera och jag kan nästan garantera att det kommer ploppa upp några här. Oj, så roligt och mycket spännande. Nu tänkte jag inte skriva så mycket mer.
Har tusen bloggar att läsa igen, femtiotvåmiljoner facebookstatusar att kolla igenom, en häst att klappa lite på och en Elin och en Anki att prata om världens alla problem med.
Veckan har för övrigt varit bra, tackar som frågar.
Besök i Norge, sjuk, klippfiskgryta, våfflor, promenader, fotografering, världens finaste boyfriendo, bakning, klippning, sjutusen barn och en hel del mer. Mycket, mycket bra. Ruuligt!
Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0