YÄH!

All den där energin som har varit bortblåst under vintern börjar sakta men säkert återkomma. Och det är så skönt!
Jag börjar få lust att göra saker igen, saker utöver att sitta framför datorn och gå en vända till kylskåpet. Idag har jag hunnit baka och gått promenad med hundarna. Nu plockar jag lite på mitt rum och det är ett helt företag i sig. Jag har så ruskigt mycket kläder att jag blir tokig på mig själv. Jag började känna mig utan kläder ett litet tag, började rensa i ordning allt som låg huller om buller, river ut garderoben. Åh, snälla någon! Det handlar inte om ett tiotal tröjor och några par byxor. Det rör sig om minst fyrtio "vanliga" tröjor, tio-femton tjocktröjor, cirkus tio skjortor, drygt tio par jeans, trettiotal skor, tiotal kjolar (plus en stor box och ett par påsar med kläder jag inte använder). Åh, snälla någon! Var kommer alla kläder ifrån? Varför har jag aldrig någonting att sätta på mig? Varför köper jag hela tiden nya kläder och skor när jag redan har så mycket? Just, ja. Därför att jag älskar det!
Måste skynda på lite med röjningen nu, vill hinna så mycket som möjligt ikväll. Dock ska jag alldeles snart ut i stallet och fixa, därefter ridhuset. Träning, träning! Någon dag här ska vi nog ut och galoppera lite för att få lite variation.
Åh! Puh!
Energi, energi. I love it!

Kommentarer
Postat av: Richard the avsommo boifriendo

Duktig du är hjärtat! <3

Jag känner detsamma, mer och mer, när våren är här och sommarn snart står för dörren.

Love ya, girlfriendie :-*

2010-04-27 @ 20:06:43
Postat av: mimmi

Hej hej! Den här dagen spenderar jag ute i solen och längtar efter sommar. Allt bra med dig idag?

2010-04-28 @ 13:50:19
URL: http://mimmisofies.blogg.se/
Postat av: Ravnlinn

Thanks for the info!

2012-07-05 @ 08:07:09
URL: http://ravnlinn.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0