13.15

God morgon!
Jag är nästintill död efter gårdagens bravader. Halsen värker, näsans inre gångar är ovanligt täppta och jag är nog lite frusen om jag känner efter. Huvudet känns som en malplacerad heffaklump på mina axlar. Men det blir nog bra.
Jag har sett en och en halv film. Det regnar köttbullar och en annan som har tagit mig fyra tillfällen att se klart. Värdelös.
Nu håller jag på och försöker få över alla bilderna samtidigt som jag lyssnar på Takida. Kan inte få nog.
Okej. Bilder kommer. Det tar tid och jag är så vansinnigt trött, men någon gång dyker de nog upp.


Fortfarande sovtröjan och nyvakna så kallade frisyren, och så kameran med alla bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0