en lista som jag tjuvat från två bloggare


10 FAVORITER
Färg: Militärgrön.
Mat: Fisk är kanske en favorit.
Band: Kent.
Film: Growns up är himla rolig. Dear John är fasligt fin.
Bok: Jag har läst så många bra böcker, jag kan inte säga någon specifik.
Sport: Ridning.
Årstid: Alla årstider har sin tjusning, men vintern är lite besvärlig.
Veckodag: Fredagar.
Glassmak: Polkagris.
Tid på dygnet: Det är väl olika.

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: Trött och lite nere.
Smak: Halstablett.
Kläder: En för stor t-tröja, korta mjukisbyxor.
Bakgrund: Bubblandet från akvariet.
Nagellack: Svart.
Tid: 19.39
Omgivning: Kök.
Irritationsobjekt: Snorandet och huvudvärken. 

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: Nej.
Brutit mot lagen: Kört lite för fort och så kanske, men ingenting brutalt.
Blivit arresterad: Nä.
Badat naken: Inte det heller.
Varit med på TV: Ja, som bakgrund en gång i alla fall.
Kysst någon du inte känner: Ja.

3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Jonas, Andreas,
Du tycker om: Anki, Elin och mamma tycker jag fasligt mycket om.
Du inte gillar: en. två. tre.

2 VAL
Kaffe eller te: Te. Jag ska försöka lära mig dricka kaffe men det går inte något vidare.
Vår eller höst: Vår.



1 ÖNSKAN:
En ny sadel vore fint. Och att bli riktigt tokkär. Fast ändå inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0