underbara, fina vän.

(jag ska ta upp fotandet, det ska bli bilder, men inte just nu)

Jag tänker berätta om min dag. Idag också.
Morgonen började med att jag och C skjutsade iväg Esben och handlade jäst för 3 kronor. När vi kom tillbaka hem satte vi igång ett brödbak som egentligen gick väldigt fort. Och brödet, det blev fantastiskt! Vi åt bröd och apelsiner och sådant under en lång stund och därefter minns jag inte så väl vad vi gjorde.
Eller jo, förresten. Vi kikade på lägenheter, gick ut och fixade i ordning hästarna, städade upp i  köket. C greppade dammsugaren och jag diskade. Teamwork!
Vi for vidare upp till hallen för närmare en timmes styrketräning. Vi pumpade våra muskler och kände oss riktigt manliga. Testosteronet flödade därinne! Hem och klämde lasagne och nu en sväng in i duschen. Blir nog filmtitta och sisådär ikväll.
Imorgon kväll åker C hemåt, men innan dess ska vi till Örebro och bowla ett par timmar. Bowling är lite för roligt.
Ja, det var det. En fullspäckad dag, fullt ös. Väldigt, väldigt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0