Vilken dag

Den här dagen har gått i ett. Konstant. Sedan klockan åtta i morse. Vi gjorde oss i ordning och for in till Örebro, vi skulle armbågas, trängas, knuffas, puttas, slåss och slitas bland alla tokiga mellandagsreashandlare. Det gick faktiskt ganska bra, men inne på vissa affärer (läs: gina tricot) var det kö genom hela butiken. Men vi klarade det fint, jag och C, för grabbarna fick ställa sig i kö medan vi sprang runt och plockade på oss kläder. Dock fick vi betala själva...
Många timmar senare kom vi hem.
Då hoppade vi i varma kläder, tog boben i baksätet och for iväg till sladdvänligt ställe. Där spenderade vi en dryg timme, åkandes bakom boben, helt hysteriskt. Jag åkte minst, jag körde mest bilen. Och vi sladdade och åkte och det gick fort och vi for av som små vantar. Jag skrek mig hes i skräckblandad förtjusning. Det var riktigt, riktigt awesome!
Jaha. Imorgon har vi inte så många planer. Men det blir nog bra. Vi ska i alla fall skjutsa Esben samt baka bröd.
Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0