todeledooo


Hej och välkomna!
Snygg, häftig och modeinriktad som jag är så tar jag mig friheten att modeblogga.
Bloggen kan behöva lite variation och jag gör allt som står i mina makt för att liva upp.
Tankar snodda från aftonbladet.




Sandaler är överhuvudtaget inte någon sexig höjdare,
men att kombinera dessa råttfällor med strumpor;
det borde vara dödsstraff!





Var finns logiken i det hela? Hur tänker man?
Hur kan man frivilligt understå sig att ta på sig ett par
badkalsipper i glansigt tyg som smetar åt runt hela härligheten?




Det påstår sig vara så otroligt praktiskt och så otroligt smidigt,
men om vi nu tar en titt på själva väskan; dess utseende är skrämmande.
Att frivilligt spänna upp en väska runt midjan och gå runt som
en kängurumamma känns vare sig moderiktigt eller lockande.




Den här dojan talar för sig själv.
Mina tankar dras till UFOAiliens och flugsvampar.
De här dojerna gör mig ledsen och rätt äcklad.
Ljudet som uppstår när man går runt och gnider sig
i dem med nakna fötter, materialet på tofflan,
värmen som bildas i gummigrottan. Jag ryser.



YÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH.
Chacha!


Kommentarer
Postat av: saab power

va fan det är ju jag som är med på bild nr 2

2010-02-25 @ 23:33:25
Postat av: Ida svarar:

In your dreams, baby

2010-02-26 @ 07:06:15
Postat av: saab power

Okej då men jag jobbar på det =)

2010-02-26 @ 14:40:18
Postat av: Ida svarar:

good luck

2010-02-26 @ 15:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0