jag hoppas att du vet vad du gör


jag hoppas att du vet vad du gör
för du har alltid varit skör och aldrig riktigt så stark som du vill
du kan det där med att hålla blicken högt och stadigt
flackar man är spelet förlorat, ibland glömmer man det där
du har ett så varmt och vackert hjärta
jag hoppas att du vet vad du gör
när det regnar någon dag kan jag se dig där
du är blöt och kall och önskar dig iväg
kanske inte just då och kanske inte sen
men någon gång öppnas allt och faller dit och faller bort
jag hoppas att du vet vad du gör
det finns så mycket som talar och berättar
som ditt skiftande leende
armarna i kors och alldeles för långa andetag
om jag säger att jag finns och alltid gör
det är glömt men ingenting blir förstört
jag skänker tankar åt dig
åt dig som sitter med fickor fulla av sten
jag hoppas du vet vad du gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0