när tristessen tar över


Lite för cool.

Igår åkte jag en sväng till Thailand och drack paraplydrinkar i mängder, dansade på borden iklädd hulahula-kjol. Idag tog jag mitt privatplan hem och passade på att få manikyr av min personliga skönhetsfixare och gjorde därefter ett par armhävningar under min personliga tränares vakande och drivande öga. Tungt. Nu ska jag lägga benen i kors och låta min privata chaufför köra mig någonstans dit jag egentligen inte behöver åka.
(Läs: Lördagen tillbringade jag hemma hos paret S, mycket trevligt, som vanligt.
Nu ska jag sitta med "min" körkortsteoriskiva en stund.)

Kommentarer
Postat av: FrökenP

Du är en så upptagen kvinna. Jag undrar hur du har tid med mig. :O <3

2010-03-01 @ 13:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0