vad som händer

Den största delen har gått åt till att knalla runt i affärer, ut och in, fram och tillbaka, tillsammans med mamma. Vi fick med oss en hel del hem och min plånbok ekar numer tomt. Men det känns rätt fint ändå. Mitt sällskap för tillfället är en sjudundrande huvudvärk och jag överväger starkt att gå och lägga mig en stund eller så.
Imorgon ska jag köra till skolan för att träna mig lite inför vecka åtta. Då blir det teori två timmar varje förmiddag, alkohol- och körningskursen, tre körlektioner. Vecka nio blir det ytterligare tre körlektioner och eventuellt halkan. Blir bra det, känns härligt att äntligen komma igång. Trots allt dröjer det ju bara tre veckor innan jag blir arton år vuxen.
Okej.

saknar finaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0