blogglust lika med noll

Man kan väl milt sagt påstå att jag bortprioriterar bloggen och inte har någon lust alls. Jag blir äcklad varje gång jag ser min blogg. Kan ni förstå det, jag har ingenting intressant att förtälja, jag är trött och slut i huvudet dygnet runt. Ingenting fungerar som det ska längre. Då hamnar den här eländiga, beroendeframkallande bloggen i kläm. Jag behöver ett körtkort och jag behöver gå ner typ tusen kilo och jag behöver rycka upp mig och jag behöver ta tag i mitt liv. Jag försöker med alltihop på en gång och det går väl sådär. Jag saknar så att det värker och gör ont i hela kroppen, den där saknaden som jag trodde skulle avta kom tillbaka värre än någonsin, med större kraft än förväntat.
Nu ska jag fördjupa mig i lite annat för att få tankarna att förflytta sig över på det viktiga.

Kommentarer
Postat av: Ida

så lite kommentarer att jag får göra mina egna kommentarer. lawl

2010-01-14 @ 11:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0