hej nu blir det text igen

Hej alla glada och icke glada. Jag skriver mest det här bara för att fördriva tiden ytterligare några minuter. Jag hade tänkt bege mig ut i stallet i tid idag, innan det hunnit mörkna, inte av någon speciell anledning, kände bara för det. Trots det, trots min egen vilja att gå ut, så skjuter jag nu upp det. Ibland, eller snarare rätt ofta, funderar jag över hur min hjärna egentligen är funtad.
Hur som helst så kom jag nyss hem.
Och jag har fått en riktig fetisch på yoghurt, keso och jordgubbssylt; i en härlig blandning. Det låter nog rätt äckligt, speciellt att keson ska simma runt där i tallriken, men det är otäckt gott. Mamma är inte glad över min kesokonsumtion. Men egentligen är det nog ingenting att oroa sig för, mina små fetischer brukar gå över rätt snart. Sedan min apelsin- och äggfetisch är jag inte speciellt sugen på något av det. Jaha. Nej. Precis som att ni bryr er om mina fetischer.
Den här veckan blir det fullt upp, särskilt då jag också ska storstäda mitt rum. Jag kommer knappt in där så det blir en kul upplevelse... Ska eventuellt låna ut mitt rum en natt i helgen men det måste kanske städas ändå. Pappa förklarade noggrant för mig att "Nej, du kan inte bara stänga dörren. Du måste städa!" Har med andra ord inte så mycket att välja på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0