mormor och morfar, jag är tillbaka!

Jag ska erkänna. Jag har dåligt samvete för att jag har åsidosatt bloggen i flera veckor. Men samtidigt har det varit så oändligt skönt. Jag har inte haft någon som helst lust att delge någonting. Inte mitt liv, inte mina tankar, inte några bilder. I början var jag så löjlig att jag fick ångest, det gick dock rätt snart över.
Hur som helst  är jag tillbaka nu med nya friska tag. Det har ju trots allt hänt en del sedan jag var här senast. Jag garanterar inte några mängder med inlägg eller överhuvudtaget regelbundenhet. Det beror på vad tiden och lusten bjuder på. Det som har inträffat har jag inte några bilder på så jag får en känsla av att det mest är flera rader tjatig text som kommer att följa.

Till en början ska jag delge er min senaste musikaliska upptäckt (jag är kär!):

(oj, jag räknade nog fel så det blev en underlig kub. lev med det.)

Såhär känner jag inför att jag inte har bloggat.
Öh.. ni får tolka det som ni vill.
(den här bilden uppkom i brist på ny cambild pga att
jag inte hittar camen. antagligen min bror som är skurken)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0