wrooooooooooooooooom

Hej mina kära små barn. Hur mår ni? Jag mår bra tack.
Någon mer än jag som märkt att jag helt tappat stinget för det här? Ja, jag tänkte väl det.
Kanske borde starta modeblogg, visa upp hur en modell inte bör se ut och vad hon inte bör ha för kläder på sig. Det vore ju väldigt orginellt och roligt. Jaha. Ser mest fram emot helgen just nu.
Är trött, nästintill medvetslös, mamma körde igång elvispen igår kväll och stängde inte av den en minut före tio i elva. Tro mig när jag säger att jag var på god väg att gå i taket. Hade hoppats på lite efterlängtad och behövlig sömn, men inte, inte en chans på planeten.

Elin: "Skriver du något snällt om mig?"
Ida: "Varför?"
Elin: "För att jag är snäll!? Behöver du verkligen en anledning?"
Så roligt har vi. Supercoola tjejer. Vi är bäst. We belong together.
Okej, nu var det slut på det roliga. Bussen hem om drygt ett par timmar, fixa mig lite, äta, och så iväg igen. Hem och dö i sängen av utmattning, typ. Nu ska nog jag och Elin röra på oss snart, vet inte riktigt vad vi ska ta oss till. En fika hade suttit fint i magtarmen men med mina ynka sexton kronor på fickan kan det bli problematiskt. Men man vet ju aldrig vad som trollas fram.
Tjarrå!

p.s Elin hälsar alltid. d.s

Kommentarer
Postat av: FrökenP

Det känns som att det var en pik det där med fikan? Kände jaag rätt?

2010-01-21 @ 14:06:29
Postat av: Ida svarar:

HAHA! Nej ((((((((((((((: Vi kan köpa choklad för mina sexton kronor och sätta oss på stationen! :DDDDDDD yääääääääääääääääääääh!

2010-01-21 @ 14:07:21
Postat av: FrökenP

STATIONEN? Är du störd? Dit kan jag aldrig mera gå.

2010-01-21 @ 14:09:00
Postat av: Ida svarar:

HAHAHAAH! LUUUUULZ! Åkäj, vad gör vi nu då biatch?

2010-01-21 @ 14:09:33
Postat av: FrökenP

Jag gillar fika!

2010-01-21 @ 14:10:14
Postat av: Ida svarar:

Då har vi tre alternativ:

1) Du får gå själv!

2) Du får låna mig!

3) Du får drömma om fika!

:)))))))))))))))))))))))))))))

2010-01-21 @ 14:11:16
Postat av: FrökenP

Alternativ 2 tycker jag låter bra!

2010-01-21 @ 14:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0