Fester

Ni har sluppit mina långa, tjatiga novelltexter några dagar nu. Närmare bestämt sedan jag köpte min nya skrivdator som jag kan sitta var som helst och skriva med. Och ni har hur som helst sluppit dem för att jag nu har börjat på ett nytt bokprojekt. Jag ska ge ut en bok. Så är det bara. Om det så ska bli nästa år, om fyra år, om femtioelva år ska jag ge ut en bok. Jag ska inte skriva, skriva, skriva och skriva för ingenting alls. Någon gång ska jag lyckas. Och att skriva en bok, tretton böcker som inte ges ut; det får jag se som en bra övning. För då blir kanske den tjugonde utgiven.
Ja, det är i alla fall vad jag sysslar med om nätterna. Det och kollar galet bra serier när skrivkrampen infaller. Igår och lite idag avverkade jag första säsongen av Sex and the City - vilket jag tror att jag har skrivit. Nu är det Solsidan som gäller och det är så tokigt bra. Helt awesome.
Ja, det var väl ungefär det. Eh. Hej.


Såhär såg jag ut innan jag duschade.

Såhär såg jag ut efteråt. Jag tror att jag och farbror Fester är släkt.

Såhär partiparti är det i mitt fönster.

På tal om Fester:

V.S


Usch. Dör lite. Likheten är slående.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0