Stockholm, 16-18 juli, tvåtusentio


Glad Elin på tåget, halv åtta på morgonen.

Söta Anki som hade packat världens största resväska.

Frukosttjejer. Från v. Elin, Ove. Vi träffade en himla pratglad konduktör. Han satte
sig ned vid oss och berättade om sina sjutusen jobb, sin son, taxihistorier, osv.

"Hejsan mamma och pappa, hoppas ni har det kult på restaurangen", tänkte jag nog här.

Dag ett shoppade vi, åt en förskräckligt god bakad potatis med skagenröra, hade mys
på hotellet, drack cider/öl på en pytteliten uteservering.

Det mysiga hotellrummet. Såhär städat var det endast när vi kom och när vi åkte hem.
Tre tjejer i ett rum med en väska kläder var... Ja, det säger sig självt.

Tjusigt badrum. Man kunde spegla sig när man duschade.

Vi duschade och sminkade oss ganska mycket hela tiden.
Vi duschade för att det var så varmt och vi inte ville lukta svett.
Vi sminkade oss för att vi var i Sthlm, där måste man vara snygg hela tiden.

Himla söta tjejer. Anki var också väldigt söt men hon blev inte med på bilden.

Vi hade picknick på hotellets rumsgolv på lördagen efter några timmars shopping.
Vi åt grillad kyckling, rostbiff, minimorötter och körsbärstomater och drack sprite. Gott!
På lördagen hade vi roligt på hotellet och lekte lekar och gjorde vår egen isvak.
Sen begav vi oss ut och vi åt osthamburgare på McDonald's och blev lite besvikna fast
egentligen gjorde det inte så mycket.

Hotellfrukosten var magnifik. Tusen olika saker och på söndagen fick vi bacon. Åh!

Sista dagen på väg in mot stan där ännu mer shopping skulle äga rum.
På tal om shopping så blev det himla mycket inhandlat, speciellt reafynd.
Jag köpte bland annat två par solglasögon (jag råkade ju ha sönder mina på något vis),
två par linnen, en kavaj, två par chinos, en t-shirt, en blommig tröja, en kjol, två par strumpbyxor.
Jag köpte även lösögonfransar men jag såg ut som en transvestit. Elin blev bara söt.
Vi var för övrigt inne på fyra JC och handlade något på allihop. Awesome.

Ganska söt.

Darth Vader. FRUKTA!

Trötta och nöjda for vi hem 19.07.

Åh, tjejer. I love you!

Kommentarer
Postat av: spänk

bäst!

puss, love you

2010-07-19 @ 15:48:24
URL: http://angeeliica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0