trött kanske

Galet lång dag idag. Och galet lite sömn.
I natt blev det på sin höjd fyra timmar, sedan upp och iväg och sedan hem och iväg och fram och tillbaka. Men nu är jag klar för ikväll, ska alldeles strax lägga mig under mitt varma, sköna duntäcke i ett rum som fungerar som bastu. Eller inte riktigt, kanske. Jag har myggnät i så det blir hyfsat svalt.
Träffade sjukt mycket folk idag och det har varit ruskigt varmt. När vi kom hem drog jag, bror och Esben och badade och handlade cola. Så nu har jag pimplat en himla massa koffeinsprängd cola så lycka till att sova.
Klockan är ställd på kvart över fem.
Dagens i-land idag var nog att jag hade femtiotvå ton hår på huvudet och såg ut som bröderna Fluff. Grattis.


Bror och jag.
För övrigt bildbevis på fluffhåret.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Najs :) Du ser jätte-jättefin ut :) Längtar efter sammisen :)

2010-07-10 @ 22:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0