veckan som kommer

Den är redan fullspäckad, trots att den inte ens börjat. Det känns så himla roligt, jag älskar när tiden går och man har något att göra. Jag tror till och med att jag kommer få några sovmornar.
Men om vi tar det från och med imorgon, hur mitt kommande schema ska komma att se ut (bara för att ni bryr er så mycket och för att jag är lite uttråkad):
Lördag och Söndag: Strängnäs
Måndag: Träffa Såslund
Tisdag: Åka och hälsa på min faster
Onsdag: Får besök hit hem av vänner
Torsdag: Jobb och arboga
Fredag: Jag, finaste Anki och Elin drar till Sthlm och bor här över helgen 

Åh, det ska bli så roligt! Alltihopa!
För övrigt har jag precis klickat hem ett par converse. Jag har velat ha ett par vita sedan förra sommaren och nu blev det av. Det svider en aning i plånboken men jag får väl låta bli att köpa kläder på ett tag... Eller nåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0