apan apansson

Idag var det tävling och hejsan hoppsan, lillebror, vad jag inte tänker skriva om den. Alla har vi våra dåliga dagar, kan jag sammanfatta det hela med, och att jag är glad ändå.
Jag har varit vaken alldeles för många timmar i förhållande till den tiden jag sovit. Jag är mer död än levande.
Äntligen (Läs: ÄÄÄNTTTTLIIIIIIIIIGEEEEEEEEN!!!!!) har jag "dear john" på datorn så efter en dusch och lite tårta måste jag se den. Mina förväntningar är skyhöga!
Imorgon ska klassen dra någonstans och umgås. Gissar att typ tio stycken kommer. Jag och Elin tar min rejserbil och drar dit. Vi har för övrigt badat idag. Det var.. kallt. Men hyfsat uppfriskande.
Åh, vad jag svamlar, jag har ju ingenting att skriva!
HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0