god natt

Imorgon blir det fullt upp nästan hela dagen. När imorgon är slut kommer jag njuta till hundratjugo procent av helgen.
Imorgon är det simskola, godisplockjobbet och bara det ger mig ångest. Min livs första godisbeställning kommer imorgon och jag är så ruskigt nervös. Jag är så rädd att beställningen blivit fel. Att jag gjort något så den inte kommer alls. Att jag beställt alldeles för mycket. Ett på tok för lite.
Jag tror dessutom att jag råkade dubbelbeställa en sort så imorgon kanske sexton lådor väntar på mig istället för åtta. Jag avskyr att göra fel och nu ska jag väl gå och lägga mig och gräma mig över de här eventuella ilandskatastroferna som kan vänta mig imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0