hej monica

Idag jobbade jag fram till lunch, for hem och åt och duschade.
For vidare med mor och far;
först till ett äldre par där vi lämnade en uppfiskad, färsk gädda och blev bjudna på fika,
vidare till Västerås och inhandlade något till bilen och båten,
till H&M där jag köpte en svart klänning (jag är förälskad, den ska invigas på sk:n), ett grönt linne (har redan ett vitt och ett gråsvart i samma modell), två par örhängen och ett par solglasögon. Awesome!
Innan vi begav oss hem igen inhandlade mamma 25 liter svenska jordgubbar och vi kan kortfattat säga att jag mått bättre. Ett litet för stort intag kanske...
Alarmet är ställt på 04.30 och jag kommer antagligen dö. Men när lönen kommer sen är jag nog tacksam. Och förhoppningsvis levande.


Söt mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0