tjugoandra juni tvåtusentio


Vi färdades bort ett tag, bort härifrån en stund. Jag, mamma, bror, Esben och hans mor.

Vi åkte lite fel och hamnade i godisparadiset. Så egentligen åkte vi kanske inte så himla mycket fel.

Det fanns allt som man kan tänka sig och inte tänka sig. Bland annat färgglada otäckingar som ser ut att ha rymt från någon star wars-film. Typ.

Små miniglassar fulla med socker och sådana tycker jag inte om. Men jag köpte ett par ändå. Kanske kan man rama in dem eller ge dem till hunden.

En minigodiskanelbulle. Fy, den smakade riktigt dåligt. Mina skyhöga förhoppningar sjönk efter en tugga och jag som älskar kanel. Dock inte i kombination med godis. Fy vale.

Ännu mera godis. Remmar. Mmm, den var god dock. Med melonsmak;
men ännu bättre var att lite senare så handlade jag och mamma en jättemelon- riktigt melon utan konstiga konserveringsmedel och socker och färgämnen. Och ett gäng avokadosar. Mmmmmmmmmm!

Vi åkte vidare för att köpa ett par grejer till min bil - vi fick bara tag i det ena.
Men där hade de små bilar som stod och var fina.

Skulle vilja ha någon sådan här i stort format.


Det här är för övrigt en av mina (egentligen pappas) favoritsaker.
Min farfars vigselring, med farmors namn inuti och deras vigseldatum. Den är så fin och känns farfar. Han finns inte mer. Därför är den sådär extrafin.


Ett besök på IKEA och vad är ett besök på IKEA utan en IKEAkorv?! Nä, precis.
Jag inhandlade en fotoram som man kan ha tre bilder i + två mindre fotoramar + vägdekoration + blå vas.


En pizzaslice (okej, två stycken) satt också hyfsat fint i kistan.





Ska jag berätta vad som mer inhandlades? Okej.
Efter ett besök på Hööks: En tröja som egentligen är alldeles för fin för att rida i. Och en jacka som också är himla snygg som jag och mamma tycker om lika mycket båda två. Vi får ta en ärm var. Två flughuvor som man kan ha när man rider ut, lite hästsalva och sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0