vi är inte vänner längre!

Jag har sagt upp min vänskap/fetisch med brunutansol. Den har gått över gränsen så totalt.
En pungspark vill jag utdela tillverkaren av den nya tuben vi har hemma nu.
1) Färgen SKAVS bort under natten.
2) Den är genomskinlig så man ser inte om det blir jämnt eller inte.
3) När man duschar rinner hälften av färgen bort.
4) När man smörjer in med lotion försvinner resten av färgen.
Resultat:
1) På en brunhetsskala är min högra fot 8 av 10, den ser ut att tillhöra någon i Afrika. Den vänstra har däremot brunhetsskala 4 av 10. Öh?
2) Jag är randig på bredden och längden och alla möjliga håll. Det ser SJUKT.UT.
Och idag är det så varmt ute att jag omöjligen kan svettas runt i ett par jeans. Kul.



Nu ska jag ta den lille bilen och köra in till skolan. En annan börjar ju inte förrän
kvart i tolv idag och jag ska inte göra något ansträngande alls. Gå på en föreläsning.

Wooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0