47 gånger har varit min "sista gången"


Si där, miniatyrbild igen. Jag tror att det är paint som är boven i dramat. Fast det kan i och för sig inte stämma. Vi hoppar det så länge, jag grubblar vidare.
Idag är jag hemma från skolan, huvudet vill inte riktigt med. Jag ville inte riktigt med. Så om ett par timmar ska jag i alla fall fara inåt och genomlida en körlektion, det är inte min favoritsysselsättning. Ett nödvändigt ont. Jag är redan nervös. Därefter ska jag och mamma ta oss en tripp till stan och handla, kika lite kläder. Ungefär så, ja. Tills vidare sitter jag vid det här otäcka spelet som stjäl all min uppmärksamhet.

Kommentarer
Postat av: Richard

Yääh :)

2010-03-02 @ 15:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0