goder afton

Nu har jag varit ute sedan tio-draget och jag kan inte riktigt få nog av det här underbara vädret. Det är som att bli fylld av nya krafter, det räcker med att se solen och inandas den efterlängtade vårluften. Om nu bara snön försvinner så är jag fullständigt helnöjd.
Jag har hunnit köpa tulpaner till mamma (plus en vas då jag hade sönder hennes och ett stycke hundkräk hade sönder en annan), rida i ridhuset, mocka, fylla på torv och förberett inför kvällen. Nu överväger jag att hitta någonstans i solen att slå sig ner, äta ett par ostsmörgåsar med varm choklad, njuta av vädret.
Lite senare blir det duschen och därefter iväg och ha lite APU.
Härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0