ett steg närmare

Nu har jag precis kommit hem från Örebro.
Jag och Elin var in till staden för ett par dagar sedan och då inhandlade jag en ny, svart kortkjol på monki och ett ny skjorta utan krage på gina. Jag är egentligen lite allergisk mot gina och deras skrikiga färger, men den här skjortan skrek efter mig, och var väldigt neutral i färgen, så den fick följa med hem.
Idag inhandlade jag ytterligare en kjol, en blommig och ganska kort på H&M, tre flätade armband på killavdelningen, tre par trosor på en annan affär samt grymt häftiga senskydd till Mozart. Jag har inte sett något liknande förut så jag kunde inte låta bli.
För övrigt har jag... KLARAT UPPSKRIVNINGEN!
Jag har aldrig varit så nervös i hela mitt liv. Under hela provet skakade jag, andades oerhört ansträngt och handsvettades mängder. När jag efter halva provtiden tog mod mig till att trycka på rättningsknappen kom ett lugnade, grönt "GODKÄNT" upp på skärmen. Min lycka var total. Jag befann mig i chocktillstånd ett lång stund. Reste mig till sist, hämtade mitt papper, fick ett lycka till och grät nästan på väg ut. Lycka!
Nu letar jag pippi-kläder vilket är svårare än jag trodde. Ger snart upp och eldar upp Pippi. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Richard

Minns själv den där känslan då "Godkänt" dök upp på skärmen, obeskrivligt ;) Grattis <3

2010-05-19 @ 20:56:51
URL: http://farabover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0