mobilbildsupdate

Det var på tok för länge sedan nu, jag vet att ni har saknat det.
Jag är för övrigt precis hemkommen från min privatlektion och jag är helt slut.
Idag var det mycket jobbajobbajobba, beröm och belöning. Belöningen var i form av att Påzart gick finemang. 
Därmed är jag taggad för tävling i helgen!? Njaa...
Hur som:


Jag älskar det här lilla barnet. Han är fullständigt oemotståndlig.
(Här var han med och hejade när vi dressyrtävlade)

Har jag lagt upp den här förut, kanske? Hur som helst, hur snygg!
Anki visade prov på konstnärstalang.

Såhär roliga molekylgrejer byggde vi en dag.

Snygg.

Jättesnygg.

Pippi Långstrump rövade bort Ida till kurrikurreduttön och sådär.

Katt kloade mitt ben och slickade mig på fingret och skakade tass. Cool.

Minst sagt lycklig blir man när man kommer ut och ser hästarna i hagen
allraaaaaa längst bort, gör ett halvhjärtat försök att ropa på dem utan några
större förväntningar; paniken växer, tiden är väääldigt minimal och så
kommer hästen springandes. Öh. Wow?.. tänkte jag. Och tack.

Tvingar i Mozart kokosboll. (ivullaugh)

HAHA! Han tyckte det var riktigt läskig konsistens. Jag garvade.

Så han spottade och fräste ut allt. På mig. Kul...

Kommentarer
Postat av: Acli

Greetings! The excellent site, has especially liked design. Thanks.

2011-06-09 @ 09:54:19
URL: http://acli.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0