Globen och nu är klockan efter tre på natten. eller morgonen.

I morse for jag och mor, tidigare än vad som är mänskligt, till Stockholm.
Första delen av dagen gick vi runt lite på stan. Jag inhandlade en hyfsat dyr retrokeps på beoynd retro, tuffaste affären jag någonsin besökt. Mamma köpte, på en helt annan liten och väldigt gammal affär, en hel påse med knepiga saker. Vinsten som man har när man lägger in gurka för att få den knaprig, rosenvatten och grejer. Hon ska ju göra hemgjort godis. Ekologiskt och bra (och betydligt fräschare än det man inhandlar i affärernas smågodislådor...)
Vi for ut till Globen, åkte fel, en man klappa mig på axeln och sa ha det så bra, vi åkte rätt och sen väntade vi.
Drygt två timmar innan insläpp för showerna gick vi runt och kikade bland allt som såldes. Oj, oj. Vi köpte på oss både det ena och det tredje. Helt galet mycket saker och ännu mer folk som man fick armbågas med.
När Börje's säljer billiga täcken är det ju en kamp om liv och död......
Showen för övrigt var fantastisk. I drygt fyra timmar höll den på och bjöd på två olika elithoppningar (mina nerver går sönder), kamel som gjorde byte i varje språng, eld, avramling, westernclinic med Anky, m.m, m.m.
Sammanfattningvis: awesome dag med mamma!

Verkligen, verkligen stor tid att sova.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0