Jag orkade inte kånka på stora kameran,

så det blev några taskiga mobilbilder.
För övrigt gjorde jag en lista på vad vi ätit idag och det var följande:
glass, olivolja, bröd, pizza, chips, ost, choklad, köttbullar, olika sorters kött, ungefär tio olika tårtor, korv, salami, struts, laxröra, rom, bearnaisesås, svampröra, ärtor, dumble, grape, fudge, marshmallows doppad i chokladfontän.
Okej, allt var för sig är ju gott. Men små smakprov av allt detta blandade i magen kan få den mest stabila och vana förtäraren att ge vika...


Klockan var alldeles för tidig när vi begav oss, men Angelica var trött och posar här med sin munspray.

Lillebror och Elin.

Det fylldes på med folk och slutligen var det vi fyra under tjugo och resten över fyrtio.

Halv tio tyckte de att det var dags att köra igång med fickplunta, cider, öl och mojito.

Chokladfontänen.

Jag inhandlade te och små burkar som jag ska använda till presentbortgivning, åtminstone två av dem.
Det fanns så fasligt mycket tesorter, mina blev; polka, Cissis blandning, Hallon/grädde och gräddkola.

Väldigt, väldigt mycket folk.

Vi polade med Paolo...


Vi pustade ut i trappan.

Mamma.

Alla våra inköp. Trötta satte vi oss på bussen där den äldre delen höll låda med lite för mycket alkohol i kroppen. När de klev av hade jag, Elin och Angelica samstämmig körsång.
Sammanfattningsvis: så himla bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0