jag saknar det så fasansfullt mycket



Tre saknader:
- London. Bara att se så mycket olika sorters människor, åka tunnelbana, vänligheten, vandra på gator tills skoskaven blev outhärdlig.
- Mitt städade rum. Ni vet, ty det är ett minne blott. Jag har slängt saker överallt och det finns inte någon energi till att ordna upp röran.
- Sommaren. Det blir bara kallare och kallare för varje dag som går. För att inte tala om mörkret. Nej, jag vill ha värme, ljusa nätter, grillat och glittrande sjöar tillbaka.

Två favoritlåtar just nu:
- The Script - For the first time
- Hurts - Silver lining

En sak jag har ångest över just nu:
- Mitt skrivande, vilket inkluderar skolan och allt som ska hinnas med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0