sådant man får göra när klockan är mycket och man inte riktigt kan sova

Är du i ett förhållande? Nä, inte nu och det känns bra.
Har du kysst någon idag? Nej.
När går gränsen vid otrohet? Jag tycker att det någonstans är när man börjar fantisera och utveckla tankar på någon annan än den man är tillsammans med.
Är du romantisk? Lite grann, inte så himla mycket kanske.
Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen? Rolig, social, retsam, charmig, ödmjuk, god självkännedom och med ett självklart självförtroende som gör att han inte behöver framhäva sig men är trygg i sig själv.
Hur skulle du beskriva dig själv som flickvän? Osäker.
Vad är viktigt i ett förhållande? Att allt bara känns helt rätt. Att man käner sig säker och lycklig.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Klart att jag har.
Har du lekt med någons känslor? Jag har nog det. 

Hur många har du varit ihop med? Ur ärlig synpunkt skulle jag säga tre, men jag skulle helst svara en.
Hur länge höll ditt längsta förhållande? 6 månader ungefär. Hösthalvåret.
Hur länge var ditt kortaste? Åh, jag vet inte.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Nu känns det så himla rätt och skönt att vara själv. Men skulle jag råka snubbla och bli tokkär, ja, då är det ju som det är. Jag har alltid haft svårt för att bara ignorera känslor.
Är du en bra pojk/flickvän? Ibland. Ibland inte.
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? Det vet jag nog inte.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Hm, över tjugo.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn? Nej. Tatueringar är inte min grej.

Har du mest blivit dumpad eller dumpat?
Nästan alla gånger har jag dumpat (dissat), när motsatsen händer blir jag alldeles ställd.
Hatar du ditt ex? Hata är ett sådant himla starkt ord. Faktum är att det inte finns någon människa som jag genuint hatar.
Har du velat bli tillsammans med ditt ex igen? Det har varit olika.
Har du kvar någonting från dina gamla förhållandenc(eller dylikt)? Ja, det är såklart. Jag har brev (vissa luktar fortfarande världens godaste rakvatten och vissa är fasligt tummade i kanterna för att jag läst dem så mycket), presenter, en keps, kramdjur, så minnessaker.
När du vill ha någon, vad gör du? Jag visar det ganska tydligt på det sätt jag tycker är klokast och smidigast just då.
Bästa raggningsrepliken? En gång sa jag till en kille som jag träffat lite tidigare att "känner du inte igen mig?", då sa han "nej, men en tjej som du hade jag kommit ihåg". Det var lite roligt men råkade bero på helt andra saker.
Hur skulle den perfekta dejten se ut? Något himla naturligt. Ingenting tillgjort eller påkostat.

Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv?
Alltid. Svårt. Jag kan inte säga någon specifik.
Om mannen i ditt liv skulle du vara otrogen, vad skulle du göra då? Jag skulle skriva långa, hemska texter på min blogg, gräva ner mig och säga till alla att jag hatar honom. Det är sådan jag är.
Vill du gifta dig? Varför/Varför inte? Jag vill definitivt gifta mig när jag hittat Honom.
Vill du ha barn? Nej, verkligen inte. Jag är rätt bestämd på den punkten. Jag tycker oftast om andras barn men känner inte något sug efter egna.
Blir du lätt kär? Nej. Jag har väldigt svårt för att bli kär och har bara varit det ett fåtal gånger. Förälskad däremot, det blir jag titt som tätt.
Vad faller du för? Självsäkerhet, visar intresse, spännande personlighet och ögon som gör en knäsvag.
Vad är det mest avtändande du vet? Osäkerhet (inte står för vad han tycker och tänker), dålig hygien och ett disträ yttre.

Hur viktigt är det att man har något gemensamt?
Något gemensamt måste man ha. Man ska sträva efter samma sak i livet, ha liknande mål.
Har du fått ditt hjärta krossat? Nja, mest har jag nog sett till att krossa det själv.
Hur raggar du? Det gör jag nog inte så värst mycket. Däremot kan jag vara lite flirtig. Eh.
Har du en ”utseendetyp” hos killar? Nja, rutiga skjortor, kängor och nötta jeans är fint.
Vem var din första kärlek? Den första som jag var kär i hette Tommy och bodde väldigt långt härifrån.
Vad tycker du om att ligga på första dejten? Personligen är det sannerligen inte något jag pysslar med.
Vad tycker du om one night stands? -''-
Är kärlek allt i livet? Det är en stor del men långt ifrån allt.

Din första kyss? Genomfördes när jag var femton år och inte det minsta kär. Min dåvarande bästa vän var på toaletten och jag var inte alls bra på det där.
Har du kysst någon utan att vara kär? Ovanstående svarade på det, och ja, flera gånger.
Har du gjort slut med någon som du nu är vän med? Både ja och nej. Jag har gjort slut och fast löften så är vi idag inte särskilt bra vänner. Vi pratar lite om vi råkar träffas, men inte mer än så. Dock var jag löjligt förälskad i en pojke som var min vän som jag kysste ett par gånger och som nu, idag, är en av mina allra bästa vänner.
Har du varit förlovad? Nej och just förlovningar tycker jag är något som väldigt många tar alldeles för lättvindigt på. Förlovning tycker jag ska ske när man bestämt sig för att gifta sig inom en snar framtid.
Bästa kärlekslåten? En av de finaste som jag tycker om just nu är 'you can't hurry love'.
Tror du att man kan bli kär över Internet? Nja, man måste nog träffas för att få sina känslor fastställda och bekräftade åtminstone.
Har du kysst någon som varit mer än tio år äldre än du? Nej.
Har du gjort slut med någon och sedan blivit tillsammans igen? Nej, har jag tagit steget att det är slut så är det slut.
Din senaste kyss? Var med någon som har mörka ögon, en blick som fick mig ur balans, svart hår, mjuka läppar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0