Sju bilder jag tycker om därför att:


detta var bland det godaste jag förtärt i hela mitt artonåriga liv.

marknaden i Notting Hill nästan var det bästa på hela resan.

husen är så fasligt fina och precis som i engelska filmer.

jag gillar helheten. Stora British museum och himlen i bakgrunden, de två paren närmast kameran, människorna i bakgrunden.

det är precis såhär jag skulle vilja ha det. Världens finaste sätt att ha böcker på. Och så otroligt många. Det var som en bild ur Skönheten & Odjuret. Vackert.

det var som att kliva in i ett annat land. Vi klev in i en liten gränd och plötsligt öppnar det sig; vackra hus i världens alla färger, det luktade mat och liknande. Det var så häftigt.

jag förälskade mig i allt det här och lite till.

Åh, börjar det bli tjatigt med Londonbilder?
Det är vad jag har att erbjuda just nu, jag hinner inte med så mycket mer än sova, äta, skola, skriva och så en häst lite då och då.
Ha en fin helg nu.
Puss.

Kommentarer
Postat av: andreas

så fina bilder<3

2010-09-29 @ 22:03:09
URL: http://popluggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0