real love, here to stay.

Tio röda rosor och frukost på sängen, promenad i friskt nyvinter väder, Glee-mys och massvis med kärlek.
Tio månader, himmel vad fort det har gått. Alldeles snart ett helt år och det pirrar fortfarande minst lika mycket i magen.

Idag ska jag bege mig några mil hem till fina familjen S, gulla med sötungen, snacka och äta middag. Jag har med mig presenter till både den lilla söta och till den ännu ofödde. Jag har redan bokat in mig som barnvakt så ofta de vill. Det kommer bli en himla fin kväll.

Ännu senare kommer söt hem igen och då blir det grönsaksdippande och de två sista avsnitten av Glee. Rackarns tur att säsong tre kör igång på tv nu alldeles snart! Dessförinnan ska jag försöka hinna med stallet och vt-genomgång inför morgondagen.
Jovars, det flyter på ganska bra just nu.


Tänkte ladda upp lite bilder, men hinner inte nu. Får bli senare.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0