de senaste dagarna.

Tänker att du behöver inte använda några ord för att krossa mig,
du klarar det så bra ändå.
Vet du, din blick tränger igenom mig.
Efteråt märker jag att luften gjorde ont att andas,
att jag skakade så mycket att jag tappade nycklarna.





I söndags hälsade min faster och hennes gubbe på hemma hos farmor. De hade köpt med sig himla god fika. Vi pratade om allt mellan himmel och jord och det var en väldigt trevlig avslutning på veckan.

[ "I'm always here
All alone without you now
Lights of the night
Just to see you somehow"
]


Så bra. Så bra.

[
"If you run if you run
I'll wait
I'll wait for you"
]



Jag och farmor bläddrade igenom en jättestor väska med gamla kort häromdagen. Drack saft och hon berättade, visade och berättade lite till. Och så helt plötsligt hittade hon den här fina. Jag vet, redan vid tre årsålder var jag konstnärligt lagd.


Lindeskolans teaterprojekt
Nähä, den gick inte att bädda in. Men det här är viktiga grejer. Jag har varit med och skrivit manuset tillsammans med sisådär tre, fyra andra. Jag har även en roll som dyker upp några gånger. Vi repar för fulla muggar och länken här ovan är ett smakprov (yeap, det är jag i orangerött hår som ser lite uttråkad ut, jag ser tydligen ut så när jag är koncentrerad).


Imorgon bär det av till Karlskoga, Boda Borg med de här två finisarna och åtta andra coola. Friluftsdag, you name it.


Vi gör illa varandra. Det har vi alltid gjort.
Jag önskar bara att det någon gång kunde läka...

Godnatt, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0