everybody hurts.



Igår fick jag låna alla säsonger OC av bästa Såslund. Det var awesome. Och det var minst lika awesome att träffa henne och snacka en stund. Här har ni hennes blogg.
Sedan var kvällen ungefär i världsklass.

Idag var jag trött och sov rätt länge. Toppen att jag har börjat vända på dygnet såhär när lovet strax är slut. Hur som helst så håller jag på att tillverka en miniäppelpaj av kvarbliven deg som egentligen skulle kastas. Mamma bakar fantastiska citronpajer och grytan är redan kokad. Om ett par timmar får vi gäster så jag ska väl bege mig mot duschen och sedan kniva ihop en sallad.

Dagens dilemma: Tävling or not tävling nästa lördag?
Hyfsat stor tävling i Karlskoga och jag är dundersugen... Men. Hm.
Kan. Inte. Bestämma.Mig.  

Och så lite åt det här hållet:
"Sometimes I think that my trains done gone.
The way all old things must do.
Yet I still wait for it's return,
Just like I still wait for you."

Jag kan inte glömma vad du lovade...

Just ja, just ja. I torsdags framkallade jag 100 bilder gratis hos FUJI och hela högen med kort anlände redan igår. Det kallar jag grym leverans! 100 gratisbilder, 29:- i frakt. Bra grejer! Och jag är supernöjd med kvalitén och allt och sådär.

Det var väl vad jag hade på hjärtat just för tillfället.
Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0