heeee-heeeee




Lovets start firade jag, Angelica och Elin med semlor. Man lär äta den största bigmac-varianten = mer grädde, mindre mandelmassa.


Sedan hamnade vi i semlekoma. Man ser knappt Angelica men hon ligger där i alla fall och är victory.


Nu har det införts så kallade skol-ID-kort. Eh. Ja, för att vi ska få äta i matsalen och sådär. Verkligen tjusigt. Ser mest ut som att jag och Elin jobbar på någon advokatbyrå. Typ. Gulligt.


Och så var jag kändis för en dag. Idag. Tidningstanten frågade om jag trodde att det fanns liv på någon annan planet. Såhär svarade jag och så knäppte hon landets vidrigaste bild. Jag skulle ha sagt åt henne att jag kunde ta kortet själv. Det är alltid lättare att få bilderna att se betydligt mer smickrande ut när man tar dem själv...


Och det här är min favoritälskling. Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0