hej och god morgon och sådär

Jaha, det här är alltså första dagen på sportlovet. Vilken dag sen då. När jag vaknade och kollade ut genom fönstret vräkte snön ner och det var närmare fem minusgrader. Vem blir lyckligare av det? Definitivt inte jag i alla fall. Så jag gav bort mitt lov till Erik istället.

Jag hade tänkt göra både det ena och det tredje idag. Skriva mitt tal, plugga, ta igen skolarbeten, gå en promenad, rida, städa. Eh. Jag tänker göra ungefär ingenting. Humöret för allt det där är som bortblåst.

Det känns mest såhär just nu:
"I'm a goddamn sore loser
I ain't too proud to say
That I'm still thinking 'bout you
And I'm so lonesome without you
And I can't get you out of my mind

Oh mama don't leave me alone
With my soul so down so tight
Just like a stone cold tomb
Ain't it clear when I'm near you
I'm just dying to hear you
Calling my name one more time"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0