hepp

Har ägnat större delen av dagen åt att städa. Jag rensade garderoben och byrolådorna, bytte lakan i sängen, dammade, dammsög, plockade, ändra och fixade. Och nu luktar det gott, är urtjusigt och himla mysigt. Jag tog före- och efterbilder, vilket nästan är lite intressant. Kommer de inte upp ikväll så får ni se dem imorgon.

Jag hann även iväg till min frisör och fick håret klippt, och så fick jag lite pisk för att jag slarvat med det ena och det tredje. Hon jämnade till mina ögonbryn och färgade dem, tack så mycket, det bjöd hon på. Och nu sitter jag med färg i huvudet, hejdå lilla utväxten.

Halsontet blir bara värre och värre. Vaknar jag upp dyngförkyld imorgon tänker jag strejka livet i några dagar. Okej, då säger vi så.

Hejhej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0