Lite kort om såhär har dagen varit:

Bra.



Och så.
Äntligen har jag bokat klipptid+färgning och jämning av ögonbryn samt köpt hårfärg. Så på tisdag blir jag människa igen. Skönt! Vi hade fint folk på middag; mamma bjöd på tre sorters pajer, jag bjöd på barnkalaskakorna.
Nu blir det strax stallfix, en lång och skållande het dusch och så sängläge resten av kvällen. Solsidan ska avnjutas samt en eller två filmer. Fint som snus.
Nu är det så länge sedan jag städade mitt rum att jag har startat lite olika odlingar. För det första så tror jag att det har flyttat in små varelser i min säng. Under sängen, på bordet och i några hörn så finns det odlingar som framkallar smärre astmatiska anfall. Alla mina kläder ligger huller om buller, hur som helst och vem vet vad som finns där under... Ja, det börjar bli rätt äckligt nu så jag antar väl att jag får skjuta upp det projektet på imorgon. Eller någon annan dag den här veckan.



Snart mars...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0