Nu har jag snott bild från Angelica igen.


Men rätt coolt.

I övrigt var kvällen galet trevlig.
Vi åt tokgod mat, en fantastisk tårta,
pratade, promenerade, badade i badtunna och spelade guitar hero band.
Så, så, så bra!


Det här lär vara min favoritbild, kvällen till ära.
Jag och Cornelia som snyggast, redo att kliva i badtunnan.
Mössan på, givetvis, för att förhindra hjärnhinneinflammation.
Tjusigt.
Sen åkte vi hem efter ett, nästan två timmars bilfärd på skitdåligt underlag. Jag körde och det var sannerligen inte det roligaste jag gjort. Det är svinkallt ute och nu lär jag sova, ögonen är nästan helt stängda vid det här laget.

Puss, godnatt.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag citerar, från tobehappys bilddagbok:

"den som stjäl mina bilder utan tillstånd bestraffas med sjuhundratvå piskrapp."



Du kommer inte kunna gå ordentligt efter jag är klar med dig imorgon.

2011-02-13 @ 22:05:29
URL: http://angeeliica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0