så var det med det


Utväxten borta.
Jag visste att ni ville veta det.

I övrigt vaknade jag ungefär en gång i halvtimmen under hela natten. Jag har haft och har en grotesk mensvärk, jag kan inte andas genom högra näsborren, hela halsen och svalget värker, min vänstra näsborre gör svinont, det har hänt något smärtsamt med mitt vänstra öga, jag har huvudvärk och... jag är rätt säker på att min kropp försöker ta död på mig.

Inom en liten stund ska jag släpa mig ut till hästarna, fodra och få ut dem. Det är galet fint väder, sol och hela rubbet, och jag orkar inte rida. Nej, istället får jag hålla mig inne och tjura. Det här är ett riktigt skitlov.
Framåt eftermiddagen får jag trycka i mig arton alvedon och åka iväg och jobba. Det är oklart hur jag ska palla det men ingenting är omöjligt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0